Gyakran ismételt kérdések

Ha bármilyen kérdésed lenne a kezelésekkel, a megközelíthetőséggel, a parkolással, az árakkal vagy a fizetési lehetőségekkel kapcsolatban, a gyakran ismételt kérdések között biztosan találsz rá választ.

Minden eset más, így az első kezelés alkalmával tudjuk felállítani a kezelési tervet. Az esetek nagyrészében 1-3 kezelés elegendő szokott lenni. A továbbiakban korrekciós tréninget és pár havonta egy kezelést szoktunk ajánlani az állapot megőrzésének érdekében.
Bármelyik kollégánkat bátran választhatod. Csontkovácsolás csak Máténál és Gergőnél elérhető, cellulit masszázs pedig Biusnál és Lexinél.
Sportos, laza öltözékben, amiben könnyű mozogni. Néhány kezeléshez azonban szabaddá kell tenni a kezelendő területet. Hölgyeknek ajánlanám a sportmelltartó illetve topp viselését. Masszázs esetében törölközővel letöröljük a felesleges krémet/olajat ennek ellenére a ruházaton hagyhat nyomokat. Ezzel érdemes számolni.
Némelyik kezelés során előfordulhatnak apró fájdalmak, ez azonban nem lesz kellemetlenebb az eredeti fájdalomnál. Első kezelés után előfordulhat rövid időre a tünetek felerősödése, valamint izomláz, fokozott fáradtság. Ezek pár nap után maradéktalanul elmúlnak.
Nagyjából 45 percet vesz igénybe egy kezelés. Masszázs esetében ez 60 perc.
Első alkalom után rövid időre előfordulhat a tünetek felerősödése, bőrérzékenység, valamint izomláz. Ezek azonban pár nap alatt elmúlnak a kezdeti probléma javulásának a kíséretében. A különböző kezeéásek egyéb esetleges mellékhatásairól a kezelések menüpontban olvashatsz.
Derék, hát és nyaki fájdalmak enyhítése. Gerinc eredetű mozgásszervi panaszok prevenciója, kezelése. Izmok, ízületek sérülése. Testtartásbeli problémák, gerincferdülés, lúdtalp, golf/teniszkönyök. Mozgásszegény életmód okozta ízületi és izomproblémák. Általános egészségmegőrzés, ízületi mozgástartomány és izomfunkciók javítása, túlzott izomfeszesség okozta fejfájások. Végtagzsibbadás, végtagba kisugárzó fájdalmak enyhítésére.
Parkolni a legegyszerűbben a jégpálya felőli oldalon tudsz. Ehhez az Allianz Hungária irodája előtt kell jobbra fordulnod. Ezen kívül a főút mellett párhuzamosan vagy a Reál Alfa üzlet után jobbra levő utcában lehetséges. A Parkolás díjtalan, azonban vannak rendszámmal ellátott parkolóhelyek.
Készpénzzel, banki átutalással és Revoluttal is tudtok fizetni. A számlát pedig elektronikus úton küldjük az email címedre.

Egyéb kérdésed van?

Ha további kérdéseid vannak, melyekre nem találtál választ az oldalon vagy a gyakran ismételt kérdések között, keress bátran elérhetőségeink egyikén, vagy írj nekünk üzenetet az itt található kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével. Minden megkeresésre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.